Ønsker du at ansøge om støtte til en aktivitet målrettet veteraner og pårørende fra enten veteranpuljen eller ferielejrpuljen, er det en god idé at have læst de to bestemmelser for puljerne forinden. Udover det kan du orientere dig i, hvilke oplysninger du skal have klar, når du går i gang med at ansøge.

 

Første del af ansøgningen handler om oplysninger om dig som ansøger. Du skal derfor oplyse os:

 

  • Navnet på ansøgere eller ansøgende forening
  • Vejnavn og nummer
  • Postnummer og by
  • Telefon og mailadresse

 

Dernæst skal du beskrive det arrangement eller den aktivitet, du søger støtte til. Her skal du udfylde felter om:

 

  • Beskrivelse af målgruppe
  • Forventet antal deltagere, om muligt gerne fordelt på veteraner og pårørende
  • Beskrivelse af initiativet
  • Succeskriterier ved initiativet
  • Tidsplan for gennemførsel
  • Midler, der ansøges om
  • Budget 
  • Eventuelle samarbejdspartnere

 

Har du spørgsmål til ansøgningsproceduren eller andet, kan du kontakte Veteransektretariatet.

Sidst opdateret 8. oktober, 2020 - Kl. 12.56

Nødvendige (vis detaljer)

  • Systemcookies Episerver

Intern statistik (vis detaljer)

  • Siteimprove

Tredjeparts (vis detaljer)

  • Facebook
  • Twitter
  • Google