Mandlig studerende sidder ved et bord.

Webinaret er henvendt til virksomheder, som har veteraner i medarbejderstaben. Foto: Colourbox

Du vil blive præsenteret for de støttemuligheder, der er til virksomheder, som har veteraner i medarbejderstaben.

Denne viden er relevant at kende for langt de fleste private og offentlige virksomheder. Over tid er der nemlig kommet nye muligheder, som mange ikke kender til.


Veterancentret får løbende henvendelser fra virksomheder, der efterspørger hjælp, da det ofte er svært at finde rundt i de forskellige ansættelsesformer og hjælpeordninger.


På webinaret den 17. november kl. 09.00 får du både et større kendskab til de forskellige fastholdelsesformer og en generel vejledning, så din virksomhed er klædt bedre på til at kunne fastholde veteraner - og samtidigt sikre socialt ansvar på fremtidens arbejdsmarked.

 

Det får du med fra 45 digitale minutter:

  • Viden om støttemuligheder, og hvordan I kan opsøge og anvende dem
  • Idéer til, hvordan I afdækker behovet for støtte til medarbejderen
  • En veterans tidligere erfaringer og gode råd
  • En virksomheds gode råd og anbefalinger til andre

 

Program:

  • Velkomst v/ Tanya Møller-Kapulitsa, seniorkonsulent, Cabi
  • Oplæg v/ Birgitte Schmelling, beskæftigelsesrådgiver, Veterancentret
  • Mine erfaringer på arbejdsmarkedet v/ Mathias
  • Oplæg v/ Michael Munk fra DC Supply
  • Afrunding og spørgsmål v/ Tanya Møller-Kapulitsa og Birgitte Schmelling

 

Webinaret henvender sig til:

Ledere, mellemledere, HR-medarbejdere, tillidsrepræsentanter og arbejdsmiljørepræsentanter i både offentlige og private virksomheder.

Det er gratis at deltage og tilmeldingen foregår her.